مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم10

1392/8/21 11:42
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مانی قشنگ خودم... بزار اول اون شکل ماهتو ببوسم ماچ

 

مامانی شرمنده یه هفتست نتونستم بیام برات بنویسم.

5 شنبه هفته پیش مامان جون و باباجون رفتن کلی برات اسباب بازی خوشگل خریدن. انقده نازنننننننننن

0432.gif

من و بابایی کلی با وسایلت بازی کردیم یاد بچه گیامون افتادیم. همه رو باز کردیم بازی کردیم خیلی خیلی قشنگن عزیزم 1193378426-422.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

شنبه رفتم دکتر. آزمایشی که داده بودم دکتر شما دید گفت که یه کوچولو قندت بالاست. دوباره منو فرستاد پیش یه دکتر دیگه. خلاصه اینکه مامانی شنبه حسابی من خسته شدم 501.gif

 

دوباره اون دکتر آزمایش نوشت تا ببینیم چی میشه. آخه شیطونک انقدر شیرینی هوس نکن 0014.gif من میخورم اونوقت اینجوری میشه.

مامانی جونم کلی دوستت دارم مواظب خودت باشیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله ريحانه
21 آبان 92 12:33
واااااااي ماني جوني اسباب بازيات اونقدر خوشگلن كه نگو تازه بايد از دست مامان و بابات هم قايمشون كني....
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
خوب چیکار کنیم خاله ریحانه اسباب بازی ها باحالن دیگه
زندگیمون
21 آبان 92 13:48
عزیزم ایشالله به سلامتی . خوب خانوم کمتر شیرینی بخور خوب عزیزم خوشحال مشم به منم سر بزنی
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
ممنون لطف کردی ولی چه کنم که شیرینی میبینم از خود بی خود میشم
مامانه بهار
21 آبان 92 15:17
مامان اسما
26 آبان 92 19:29
سلام عزیزم مرسی که به ماسرزدین باافتخارلینکتون کردم ایشالا نی نی گلمون زودی بیادبغل مامانش