مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم 1+12

1392/9/12 12:12
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به  مانی پسر خوشگل مامان. الهی قربونت برم. ببخشید که نتونستم بیام برات بنویسم. این چند وقت یه کم ناخوشم.

هم نگرانی هم اضطراب هم استرس هم درد.

اول که کم خونی گرفتم کم خونیم خوب شد قند گرفتم الانم قندم خوب شده فکر کنم دوباره کم خونیم شروع شده چون همش بی حال و حوصله و پرخواب شدم سرمم درد میکنه. ولی اشکال نداره مامانی.

همه اینا رو برات تحمل میکنم تا یک ماه دیگه بیای پیشمون.

مامان جونم دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانه بهار
12 آذر 92 16:40
انشالله این یک ماه رو هم به سلامت بگذرونی ... کی میشه عکس های گل پسرمون رو بذاری اینجا
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
عزیز جان دعا کن. به خوبی و خوشی بگذره. واقعا روزای سختیو دارم پشت سر میزارم
خاله ريحانه
13 آذر 92 8:35
الهي، خواهر كوچولوي مقاوم و تواناي خودم، نگران نباش ايشاالله همه چي خوب و خوش مي‌گذره و بعدش از خنده هاي پسر خوشگل و تپل و مپليمون حسابي لذت مي بري
عاطفه
18 آذر 92 18:57
سلام عزیزم بسلامتی خوش قدم باشه آقا مانی....به وبلاگ مانیاد منم اگه دوست داشتی سر بزن...
عاطفه
19 آذر 92 12:20
سلام گلم منم شما رو با افتخار لینک کردم،معنی اسم ناز پسرمم به یاد ماندنی هست