مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم 22

1392/11/22 15:11
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی قشنگ مامان

مانی جونم دیشب دومین سالگرد عروسی منو بابایی و همچنین اولین ماه تولد شما بودBirthday cake clipart graphics

شما توی همه عکسا خواب خواب بودی

بخاطر اینکه پریشب از ساعت 6 تا 2 شب فقط گریه کردی. نمیدونم از چی ولی ترسیده بودی

برای همین نمیخواستی به هیچ عنوان بخوابی. تاچشمات بسته میشد سریع باز میکردیو گریه میکردی

بابایی هم ماموریت بود تا اومد شد ساعت 12.30 شب. گریه هایی میکردی که میخواستم پا به پات بشینم گریه کنم.

جدیدا هم یاد گرفتی انگشتتو بخوری فدات شم.

رفتیم دکتر خدا رو شکر خیلی خیلی راضی بود. وزنت شده 3150 گرم قدت هم 52 سانت. خیلی راضی بود. گفت همینطوری پیش بره خیلی عالیه

گفتم آقای دکتر ختنه کی کنم؟ گفت مگه عروس پشت دره سبز خندیدم گفت استرس بهش وارد نکن بزار وزن بگیره بعد

دیروز کلا خواب بودی مامانی قشنگم. امروز از ساعت 7 صبح خوشحال بلند شدی چشمات اصلا خواب نداشت. منو مامان جون توی خواب باهات حرف میزدیم شمام گوش میکردی

توی کتاب ماه به ماهت نوشته این ماه باید غلغک بازی بکنم باهات و برات صدای حیوونا رو بگم9.gif. همچنین لی لی حوضک. چشم پسر قشنگم همه این کارا رو برات میکنم

دور چشمای قشنگت بگردم مننننن مامانی جونم

مامانی چند ماه دیگه دوست شما محمد سجاد بدنیا میاد. ایشالله که مام بتونیم زود زود عکسای قشنگشو ببینیمBirthday balloons clipart graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ارشیا
22 بهمن 92 16:00
سلام به مامانی و پسر گلشوب خوبی دارینلینک شدین به ما هم سر بزنید
مامان خانمی
22 بهمن 92 19:59
تبریک تبریک تبریک هم سالگرد ازدواجتون و هم یک ماهگی آقا مانی الهی قربونت برم از چی ترسیده بودی که نمیخابیدی خاله جون؟ اگه تو خابای نازت خواب محمدسجاد منم دیدی بهش سلام برسون عسلم
مامان خانمی
25 بهمن 92 11:04
سلاااااااااااااااااام به شما مامانی خیلی خیلی مهربون و به آقا مانی خیلی خیلی شیرین امیدوارم که حال همگیتون خوب خوب باشه مامان جون قول بده دستای کوچولوی مانی جون خاله رو از طرف من ببوسی. کاش میتونستم بغلش کنم و یه دل سیر نگاش کنم. مواظب خودتون باشین عزیزم
خاله ريحانه
26 بهمن 92 13:21
الهي من فداي اون چشماي خوشگلت بشم خاله، خاله‌اي خواب بودي تو بغل مامان و بابا، ما هم هي عكس گرفتيم، لباس خوشگلتم پوشيده بوده مثل يه گلوله‌ي برفي خوردني
مامان شیما
27 بهمن 92 11:38
مبارکه
مامان شهناز
30 بهمن 92 0:05
سلام قبلا همیشه به وب نی نی تون سر میزدم.خوشم میومد از پیام خوشامد گویش گرفته تا آهنگش و حالام نی نیتون.همشون با حالن. خیلی خیلی مبارک باشه.به منم سر بزنی خوشحالم می کنی.