مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم 17

1392/10/13 17:27
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر قشنگم مانی جونمممممم

 

ببخشید که نتوستم بیام پیشت مامانی. این هفته کار داشتیم بزار برات تعریف کنم خوب گوش کنیا

 

شنبه که هیچی خونه بودیم . یکشنبه بابایی مرخصی گرفت رفتیم پیش دکتر 36_2_54.gif

با اجازتون یه کوچولو زیرمیزی دادیم تا بهمون برگه معرفی بده برای روز اومدنت پیشمون. مامانیییییییییی قربونت برم الهیییی فدات شم یه هفته دیگه میای پیشمون انشاءلله به امید خدا yes.gif

 

ولی بازم دقیق دقیق نگفت تا دوباره آزمایش خون بدم قندمو چک کنه. خدا رو شکر مامانی صدای قشنگ قلبت مثل همیشه خوب بود دکترم خیلی خیلی راضی بود. قرار شد 21 دی بیای پیشمون. منو بابایی و همه دیگه دل تو دلمون نیست تا اومدیم خونه هم همه زنگ زدن

 

36_4_16.gif

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

دوشنبه هم که رفتیم آزمایش. با مامان جون. هم صبح ناشتا دادم بعد اومدیم خونه صبحانه خوردم دوباره آزمایش دادم دوباره اومدیم غذا خوردم رفتم آزمایش دادم. حالم خیلی خیلی بد بود رفتم خونه مامان جون. بابایی هم چون مامان نرگس نذری داشت رفت اونجا. از دیروزش سرم هی داغ میکردم . دیگه مجبوری زنگ زدم دکتر شما .دکتر گفت سریع برو که فشارتو بگیرن. با باباجون رفتیم دکتر فشارم 12 بود. زنگ زدم گفت برو خونه ماست و خیار بخور اگه حالت بهتر نشد برو بیمارستان به منم خبر بده که بیام. خدا رو شکر اومدم دو تا کاسه پر ماست و خیار خوردم خوب خوب شدم

سه شنبه هم بابایی خونه بود . چهار شنبه جواب آزمایشو گرفتیم خدا رو شکر قندم اومده بود پایین.

 

مامانی منو بابایی خیلی خیلی روزای سختیو داریم میگذرونیم . راستی چاق شدم حسابی

513.gif

 

هم از جا بلند شدنم سخته هم خوابیدنم هم راه رفتم ولی تمام اینا به دیدن روی ماهت میرزه

 

مامان جونم باور کن زبونم گویای حال و احوالمون نیست. فقط بدون منتظریم که این هفته بگذره تا شنبه بیای پیشمون .

فقط بدون دوستت داریممممممممم یه عالمه 36_4_9.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

saeedeh
14 دی 92 15:21
خاله سعیده قربونت بره...زودتر بیا که دلم آب شد گازت بگیرم.....
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
یعنیا خاله سعیده فقط میخوای من بیچاره رو همه گاز گاز کنن
سارا مامان یاسین
14 دی 92 22:18
سلام الهی به لحظه ناب دیدار مانی کوچولو نزدیک میشید من رو هم دعا کن عزیزم انشاا... به سلامتی مانی رو بغل کنی
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
ممنون عزیز. مچکر.