مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم 18

1392/10/18 8:43
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهترین پسر گل دنیااااااااا

مامانم عزیزم الهی فدات شم امروز چهارشنبست . شما فقط 3 روز دیگه میای در آغوشمون و دلمون از همیشه بی قرار تره. قربون قدمات بشم من 0290.gif

 

وای که چقدر سخته گذروندن این سه روز. شنبه با اجازتون 9.30 صبح باید بریم که من بستری شم. برای ساعت 12 هم عمل میشم.

 

هنوز بین سزارینو بی حسی موندم . باید ببینیم خدا چی میخواد. مامانی برای همه خیلی خیلی دعا کنیا

0476.gif

 

فدات بشم منننننننن 48.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سارامامان یاسین
18 دی 92 12:26
سلام انشاا... به سلامتی ای جانم مانی کوچولو داره میاد پیشتون عزیزم انشاا... به سلامتی مانی کوچولو رو بغل کنی التماس دعا برای ماهم دعا کن خیلی زود عکس مانی رو برامون بزار منتظرم بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
ممنون از لطفت عزیز. چشم حتما میزارم. انشالله شمام به سلامتی نی نی تو ببینی
مامانه بهار
18 دی 92 17:09
عزیزممممم انشالله که به سلامتی و راحت زایمان کنی. زود زود عکس هاشو میذاری تو وبلاگ
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
ممنون لطف داری برام دعا کنید
مامان خانمی
19 دی 92 10:29
سلام عزیز دلم واااای خوس به حالت که تا چند روز دیگه کوچولوتو تو بغلت میگیری.دعا کن این چند ماه منم زود بگذره و گل پسرمو ببینم. ایشالله زایمان آسونی داشته باشی.
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
ممنون . واقعا انتظار سخت . چشم روی هم بزاری برای شما هم میاد
عاطفه
19 دی 92 12:37
سلام گلم ...بسلامتی این 2 روز باقی مونده هم میگذره ...من که هر موقع به زایمانم فکر میکنم دلم کلی تنگ میشه برا این روزام ولی از طرفی هم دوست دارم زودتر مانیاد رو ببینم
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
آره منم همینطور . ولی فکر این که خیال آدم راحت میشه خیلی خوبه.
مامانه بهار
22 دی 92 15:41
الان که برات این نظر رو میذارم نمیدونم مانی جون اومده بغلت یا نه؟ فقط بی صبرانه منتظر عکس هاشیم
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
ای جانم ممنون. الان که دارم برات مینویسم یک هفتست نی نیم پیشمه. و الان فقط وقت کردم بیام آپدیت کنم
مامان خانمی
30 دی 92 13:14
سلام سلام سلام سلام الهی قربون مانی کوچولو برم که دیگه خوشحاله که تو بغل مامانشه. دیگه تنها نیست و همه دورو برش هستن. امیدوارم که حال خودت هم خوب خوب باشه مامان مانی کوچولو.