مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم 28

1392/12/24 14:43
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهترین بچه دنیا

مامانییییی الهی فدات بشم من. از دیشب دورت بگردم با جغجغه بازی میکنی چه جورییییی

انقده باهاش میخندی که حد نداره

فدات شم 4 شنبه ای داشتم شام میزاشتم کباب بشقابی. بابایی هم نبود. مجبور شدم بزارمت تو آغوشی با شما درست کنم برات هم توضیح میدادم که چجوریه. بعد که بابابی اومد شما رو گرفت داشتی به دستام نگاه میکردی چجوری میزارم توی ماهیتابه

مامان جونمممم فدات شم امروز با مامان جون بردیمت واکسن زدی . الهی بمیرم آروم آروم بودی تا واکسن زد انقده گریه کردی که نگو. الانم هی گریه میکنی آروم میشی.دورت بگردم الهی

مامانی صبحی یهو دیدم بابایی داره صدام میکنه مونا پاشو مونا پاشو ببین چجوری مانی خوابیده. دیدم واییییییییییییییی که چقدر قشنگ خوابیدی. آخه فدات بشم نصف تخت برای شماست نصف تخت هم برای منو بابایی. جای شما فقط روی پتو سفیدست نمیدونم چرا همه جا میخوابی جز اونجا. هیچوقتم که نمیزاری پتوت روت باشه. صبح هست شب که پا میشیم میبینیم هیچی روت نیست آخ که من دورت بگردم

دیشب بابایی داشت لوسترارو تمیز میکرد شمام بیدار شدی مجبور شدم اینکارو باهات بکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان خانمی
24 اسفند 92 15:00
سلام قاصدک جونی الهی خدا بگم چیکارشون کنه که مانی جون رو با واکسن زدن گریه آوردن. الهی فدات شم وروجک با اون خوابیدنت. بوس بوس واسه اون لپات عسل خاله
سارا مامان یاسین
24 اسفند 92 17:37
سلام ای جانم قربون گل پسری برم من ماشاا... چه ناز می خوابه ماشاا.... پسرمون بزرگ شده بوووووووووووووووووووس
خاله ريحانه
25 اسفند 92 7:38
الهي خاله فدات بشه، پسر خوشجل، خاله‌اي دورت بگردم كه كلي اذيت شدي
خاله ريحانه
25 اسفند 92 9:47
خاله‌اي قربونت بشم كه وقتي نمي‌بينمت دلم زود زود تنگ مي شه برات، اسمورفي خاله
مامان خانمی
25 اسفند 92 11:37
قاصدک جونی به مانی گفتی بهترین بچه دنیا من حسودیم شد. پس محمد سجاد من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابا(قاصدک)
پاسخ
ای جونم مامان خانمی. بابا وقتی نی نی من بهترین بچه دنیاست خب دوستای ناز نازیشم بهترینن دیگه.
♥مامان متین جون♥
25 اسفند 92 16:22
چشاشوببین جونمممممممممممم
مامان خانمی
27 اسفند 92 21:01
سلام قاصدک خانم عزیزم من اومدم تا سال نو رو پیشاپیش به شما و مانی جونی خاله تبریک بگم. ایشالله سال خوبی داشته باشی بوس
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 0:42
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌کنه،.. سال رو ، ماه رو روزها رو ، هوا رو ، طبيعت رو ، ولي فقط يک چيز کهنه ميشه که به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه ، اونم دوستيمونه ...... اميدوارم عيد با شکوفه هايش، بهار با گلهايش و سال نو با اميدهايش بر تو دوست عزیزم مبارک باشد .
خاله راحله
28 اسفند 92 12:38
خاله قربونت بشم من الهي با تونه قمبلت. قربون چشات بشم من خاااااااااااااااااااااااااااااله.
مامان خانمی
29 اسفند 92 21:01
چهل دقیقه پیش سال تحویل شد. عیدت مبارک قاصدک جونی
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 2:45
سال نو مبارک دوست عزیزم
مامان خانمی
4 فروردین 93 13:32
قاصدک جونم شما عید دیدنی هم نمیخای بیای خونه مامانت که ما از حالت باخبر بشیم؟ مانی جونی رو از طرف من ببوس.
نیلوفر
5 فروردین 93 11:30
عزیزم تازه با وبلاگت آشنا شدم خدا نینی و شوشوتو نگه داره عزیز داره.نی نی نازی داریبه منم سر بزن عزیزم
مامان خانمی
6 فروردین 93 0:25
کجایی پس؟؟؟
مامان عرفان
6 فروردین 93 10:34
وای وای مامانی چه ناز خوابیده. منم پسرمو میخوام. خدا روزا ز.ود بگذره.
مامان خانمی
8 فروردین 93 21:24
قاصدکم کجایی؟ من مردم از جدایی