مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم27

1392/12/20 14:58
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی قشنگم.الان که دارم این پست میزارم شما بغلمیو داری شیر میخوری

مامانی دیروز مامان جون اومد خونمون از ساعت 9 صبح تا شب داشتیم خونه تکونی میکردیم. کلی کار داشتیم

شمام از شنبه که خونه خودمونیم از ساعت 5 که بابایی میاد خونه تا شب انقدر با هم خلبان بازیو پیتکو پیتکو بازی میکنید خسته خسته میشیو ساعت12 یا 1 میخوابی.

جدیدا هم که با بابایی هی برای من نقشه میکشید خدا میدونه میخواید چیکار کنید

مامانی چند تا مدل خواب دلم نیومد نزارم برات توی وبلاگ.

 آقا مانی گل مامان جدیدا هم که صورت قشنگتو ناخن میکشی. خب مامان جون نکن من دوست ندارم به دست شما دستکش بزنم دلم نمیاد خب

مامانی جونم اینم یه عکس ناز خوردنی از شما

 

جدیدا هم که مانی جونم تا نیم ثانیه میمیچ نمیخوری شروع میکنی دست خوردن اونم چه خوردنی ملچ و ملوچ. عاشقتممممممم

 

 

از اون ورم دیگه جا نبود بخوابی رفتی رو میز مامان جون. آخه این درست پسرم؟ نه شما بگو درست؟

راستی مامانی جون دوستت مانیاد هم بدنیا اومده. هوریاااااااااااااا

 

مامانی دعا کن دوستت محمدسجادم خوبه خوب بدنیا بیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانه بهار
20 اسفند 92 16:45
الهه مامان مبین
20 اسفند 92 18:08
ای جونم خاله خوشگلم . ببین چه جوری دستشو میخوره ... همیشه سلامت باشی عزیز دلم
مامان خانمی
21 اسفند 92 6:58
سلام قاصدک جونم، خوبی عزیزم؟ نمیدونی وقتی پیامتو دیدم که اومدی چقدر خوشحال شدم با کله اومدم وبت چقدر گل پسری تغییر کرده، فکر کنم شکمو شده آخه داره تپلی میشه جیگر خاله عاشقتتتتتتتم مانی جونی راستی ببخش تو اومدی من نبودم آخه اینترنت تموم شده بود تا همسری دوباره شارژش کنه طول کشید. دلمون واستون یه ذره شده بود.
خاله راحله
21 اسفند 92 13:37
الهي كه خاله فدات بشه. قربون خوابيدنت بشم من وروجك خاله. فداي دست خوردنت بشم من عروسك. جيگر خاله.
خاله ريحانه
21 اسفند 92 14:12
نفس خاله، تپل مپله ريزه ميزه‌ي خوردني، قربون اون مدلاي خوابيدنت بشم كه آدم سير نميشه هرچي نگاه كنه
مامان خانمی
22 اسفند 92 12:41
قاصدک جونم دوباره رفتی؟؟؟ میدونم دیر اومدم