مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم 32

1393/2/2 10:52
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترین و قشنگترین پسر دنیا

خوبی مامان؟؟؟ الهی من قربونت برم. مانی جونم با اون چشای قشنگت.

مامانی ازت گله دارما. نگی نگفتم. شما جدیدا بابایی تا میاد خونه شروع میکنی به حرف زدنو لو دادن من

ازون ورم تا میای بغلم هی بهت میگم مانی جان به بابایی چی میگفتی سرتو میندازی پایینو به روی خودتم نمیاری. صورتتم هرچی به سمت خودم نگه میدارم چشمتو میبری اونور

دیروزم که از صبح فقط و فقط گریه کردی. مجبور شدم برای اولین بار قربونت برم خودم تنهایی ببرمت بیرون. (آخه تا حالا از وقتی که شما بدنیا اومدی من تنهایی جایی نرفتم) بازم که اومدیم خونه شروع کردی به گریه کردن. مجبور شدم زنگ بزنم به بابایی زودتر بیاد خونه. مامانی انقدر شیرین شدی که نگو. این هفته یه شب 8 شب خوابیدی تا 8 صبح یه شب 3 خوابیدی تا 10 صبح. دیشبم 10 خوابت برد

اون شبیم که 8 خوابت برد منو بابایی از استرس اینکه الان بلند میشی نمیخوابی تند تند شام خوردیم تند تند فیلم دیدیم. بعد دیدیم نه شما بلند بشو نیستی مام خوابیدیم

الهی فدات بشم من مامانی که انقدر شما ماهی.انقده جیگر حرف میزنی. قشنگ جواب میدی

برات یه عالمه شعر هم میخونیم مخصوصا حسنیو خیلی دوست داریو گوش میدی

شبا که بابایی برات ساز میزنه انقدر با دقت گوش میدی که حد نداره قشنگ به دستای بابایی نگاه میکنی

mani

mani

mani

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهه مامان مبین
2 اردیبهشت 93 11:17
اییییییییییییییی جونم . روز به روز خوشگلتر میشی ماشاا.....
مامان خانمی
2 اردیبهشت 93 12:35
الهی قربونت برم فسقلی خاله با اون لباسای رنگ و وارنگی که مامان تنت میکنه دیگه داری مرد میشیا زود بزرگ نشو دیگه صبر کن محمدسجاد هم بهت برسه خاله جون.
خاله ريحانه
2 اردیبهشت 93 12:39
الهي كه خاله فدات بشه، آخه تو چقدر جيگري
سارامامان یاسین
3 اردیبهشت 93 14:06
ای جانم ماشاا.... به مانی جونم قربونت برم من گل پسر روی ماهت رو می بوسم گل من
الهه مامان مبین
4 اردیبهشت 93 12:50
عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
مامان خانمی
12 اردیبهشت 93 23:19
سلام قاصدک جون فسقلی خوشگل ما حالش چطوره؟ دلم برات تنگیدهههههههههههه