مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم 34

1393/2/21 16:34
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مانی قشنگ مامان. مامان یه خبر خیلی خوب دوستت محمد سجاد بدنیا اومدددددددد یه عالمه تبریکککککککککک خدا رو شکر

اینم عکس محمد سجاد نازنین ما

مانی عزیزم امروز چهار ماه شما تموم شد. انگار همین دیروز بود بدو بدو میکردیم . هر هفته میرفتیم چکاپ صدای قلبتو میشنیدیم. یادش بخیر. چهار ماه پیش این موقع همه اومده بودن دیدنمون خوشحالی توی چشم همه موج میزد یادش بخیر

بگذریم. مامانی جدیدا شما با توپت انقده قشنگ بازی میکنی که نگو. خیلی خیلی قشنگ

دیشب شما از ساعت 10 داشتی گریه میکردی. بعد 2 ساعت من به آرومی گفتم مامانی خب دلیل اینکه شما داری گریه میکنی چیه؟ شمام خیلی جدی دیگه نه گریه کردی نه هیچی فقط تا نیم ساعت منو نگاه نکردی تا بابایی میومد شما رو صدا میکرد باباییتو نگاه میکردی میخندیدی ولی با من قهر کردی هرکاری کردم نگامم نکردی آخه چرا مامانی؟؟؟؟

امروز قرار ببریمت آتلیه که عکس چهارماهگیتو بندازیم امیدوارم اذیت نشی مامان جونم

راستی مامان جونم روز شما و بابایی مبارککککککککککککککککککک

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 1:36
هزار تا بوووووووس برای مانی خوشگلم
مامان خانمی
22 اردیبهشت 93 9:06
دلم برات خیلی تنگ شده عزیزم
الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 16:55
ولادت حضرت علی و فرارسیدن روز پدر رو به شما دوست عزیزم تبریک میگم . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
♥پرنیان♥مامان متین
26 اردیبهشت 93 16:19
خوشگل پسر بانمک..خدا نگهت داره واس مامانی ایشالا
ترنم
28 اردیبهشت 93 8:41
گل پسره ماشاله تاج سره ماشاله چش نخوره ایشاله
مامان خانمی
29 اردیبهشت 93 13:47
کجایییییییییی قاصدکم؟؟؟؟؟؟ دلم تو رو میخاد بیا دیگه
مامان و بابا
29 اردیبهشت 93 17:36
4ماهگیت مبارک عزیز دلم چه بزرگ شذی ماشاالله