مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم ۴۷

1393/10/21 16:18
695 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز تولد شماستتتت

تولدت مبارک پسر نازنینممم.انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدی الهی فدات شم برای خودت مرد شدی اقا شدی عزیزم

یکسال گذشت یکسال به سرعت برق و باد. همین دیروز بود رفته بودیم بیمارستان برای بستری شدن. نفس مامان یادش بخیر چه دورانی بود. 

اینجا چه دورانی داشتم با دوستات عزیزم. اما انقدر مشغلم زیاد شده نمیتونم زیاد بیام

برات دو تا تولد گرفتیم یکی خونه مامان جون یکی خونه مامانی

کلی خوش گذروندیم حسابییییییی

مامانی این فعلا موقت تا بیام و عکساتو بزارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان راحله
21 دی 93 16:36
تولدت مبارک عزیزممممممممممم ان شالله 120 ساله بشی گلم. وای چه زود گذشت .. انگار همین دیروز بود میخواستی براش وبلاگ درست کنی راهنماییت میکردم .. یعنی یه سال گذشت؟
مامان خانمی
22 دی 93 8:05
تولدت مبارک مانی خوشگله من
خاله ريحانه
22 دی 93 9:10
الهي خاله فدات بشه، عشق خاله تولدت مبارك
بهار
22 دی 93 16:51
تولدت مبارک خوشگلم همیشه زیره سایه پدرو مادرت خوشبختو سلامت باشی ♥♥♥ به ماهم سر بزنید اگه مایل به تبادل لینک بودین تو cm بگید ♥
الهه مامان مبین
24 دی 93 18:06
تولدت مبارک عزیز دلم . امیدوارم 120 ساله بشی . منتظر عکسای نازت هستم عزیزممممممممممممممممممممممم
مامان شهراد
27 دی 93 12:12
سلام. تولدت مبارک مانی جون. ماشاالله بدون تعارف خیلی خوشگل شدی عوض شدی ناز بودی دوست داشتنی تر شدی. ایشالا صد ساله بشی عزیزم.
غزاله
6 بهمن 93 12:32
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.تولدش هم نزدیکه.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم