مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم ۴۹

1394/3/15 0:22
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی پسرم

من شرمنذتم که تمیتوتم بیام و برات بنویسم . ولی تمام سعیم رو میکنم که بیام برات بنویسم

 

الان که دارم برات تعریف میکنم شما یکسال و چهار ماه و بیست و سه روزته

شدی یه پارچه اقا.

تعداد لغاتی میگی گسترده تر شده.کلماتی مثل ماما بابا سیب ژله خرس میگی

به مداد میگی داد. به همه میوه ها میگی قال .عاشق پرتقالی برای همین به همه میگی قال

امروز تازه یاد گرفتی میگی عمه و عمو.ولی خاله هات بهت میگن بگو خاله میگی نه

 

 

در طول روز فلش کارت کار مبکنیم و تمام اجزاش رو بلدی. سی دی تراشه های الماس داری که توش اعضای بدن . اسباب بازی و میوه و حیوانات رو میگه.شما ازش جلو تر میگی تا دست نشون میده میگی پا.یعنی بعدیش پا

ولی مامان این هفته ای که گذشت هفته خیلی بدی برامون بود.شما از جمعه تب کردی و بعد سه تا دکتر بردن یهو کل صورتت ریخت بیرون سه شنبه بردیمت دکتر گفت رزولا گرفتی.واقعا هفته بدی بود.پر از استرس و ترس

تبت تا چهل هم رسید .از شدت تب هذیان میگفتی

 

لی الان خداروشکر خوبی عزیز دلم.

چکاب ماهیانت گفت وزنت ۱۲.۴۰۰ گرم .قدا هم ۸۸ سانت

دکترت ازت خیلی راضی بود

.برای امروز کافیه.قول میدم زود به زود بیام نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله ريحانه
26 خرداد 94 8:34
الهي خاله فدات بشه كه يه دونه‌اي