مانیمانی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان و بابا::: مانی

قدم 24

1392/11/30 12:13
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی جون قشنگم خوبی عزیزم.

مامانی امروز روز چهلم شماستhttp://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ

. قرار که با مامان جون و من بریم حموم

مانی جونم تا امروز خونه مامان جون بودیم. قرار شد از جمعه شب بریم خونه خودمون. اونوقت منمو شما. نمیدونم تنهایی باید چیکار کنم.

مانی قشنگم جدیدا خنده های خیلی خیلی قشنگ میکنی که دل همه رو میبری مامانی جونم

 

مامانی جون این عکس برای ساعت 2 صبحتون با اجازه تا 5 بیدار بودیم با خاله راحله باهات بازی میکردیم

 

اینم برای ساعت 10 شب همون شب

 

اینجام که داری با بابایی بحث بسیار حساس راجع به فوتبال میزنید

 

 

مانی جونم متاسفانه خونه نت نداریم برای همین مجبورم دیر به دیر بیام برام آپدیت کنم. شرمنده عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خاله راحله
30 بهمن 92 13:23
قربون اين نشستنت بشم من خاله كه انگار داري چه مبحث مهمي‌رو دنبال مي‌كني. قربونت برم من.
خاله ريحانه
30 بهمن 92 14:32
نفس خاله، قربونت بشم كه اينقدر جنتلمني پسر...
مامان خانمی
1 اسفند 92 12:27
آفرین پسر خوب که ایندفعه بدون صدای سشوار خوابت برد قربون قد و بالای رشیدت فسقلی
مامان خانمی
1 اسفند 92 23:21
دیگه داره مرد میشه ماشالله آقا مانی ما.
الهه مامان مبین
2 اسفند 92 16:35
عزیزم 40 روز به دنیا اومدنت مبارک ... ایشاا... همیشه سلامت باشی .
مامان خانمی
4 اسفند 92 21:32
کجاییییییییییییییییییییییین؟ دلم براتون تنگ شده
مامان خانمی
5 اسفند 92 12:17
من مانی رو میخااااااااام
ترنم
5 اسفند 92 14:46
سلام ماشالله به پسر خوشگل و نازت ایشالله صد سال بشه مرد بشه خوشبحالت که انتظارت تموم شد و میتونی شیطناتشو بنویسی من که هنوز خیلی راهم مونده